27 мая 2018

Początek poszukiwania najskrytszych

W połowie lat siedemdziesiątych, czytanie A.A.Gorbovskogo pracować, że tysiące lat temu nie było to zaawansowana cywilizacja, która zmarła w wyniku powodzi, byłem dosłownie oszołomiony. Czytanie i ponowne przeczytanie jego książki „Tajemnice Starożytnych Cywilizacji”, otworzyłem je wszystkie nowe szczegóły dawnej potęgi starożytnych, choć było jasne, jak jakiś meteoryt, choć olbrzyma, spadł do oceanu, może całkowicie zniszczyć kulturę całej planety. Ostatecznie, ludzie, w końcu, zawsze przywracają wszystko zniszczone i zniszczone. Coś tu było nie tak. Być może, pomyślałem sobie cywilizacja zniszczyła się, na przykład, w wyniku wojny atomowej ... Po tym wszystkim, Biblia opisuje zniszczenie Sodomy i Gomory broń, bardzo przypominający broni jądrowej. Być może wojna nuklearna spowodowała ogólnoświatową powódź. Miałem chęć sprawdzenia, czy istnieje związek między tymi dwoma groźnymi zjawiskami i jeśli w ogóle, starożytne cywilizacje rzeczywiście zginął od broni jądrowej. Więc Gorbovsky praca doprowadziła mnie do jednego z najbardziej poważne (i wtedy stało się jasne, jednym z tajnych) zagadnienia: środowisko i wojna nuklearna.

     Już przy pierwszej znajomości z opisem skutków wybuchów jądrowych, dowiedziałem się, że po przeprowadzeniu testów nuklearnych rozpocząć ulewne deszcze. Chociaż tego zjawiska w literaturze nie wyjaśniono w żaden sposób, ale związek ten był wyraźnie prześledzony we wszystkich testach. Stąd wniosek: liczne eksplozje nuklearne ulewne deszcze nieuchronnie przekształcić się w potopie. Pracując w tej sprawie wszystkie opublikowane w prasie, znalazłem zadowalającego wyjaśnienia dla tego połączenia, a moja praca badawcza została zakończona „stan klimatu biosferze i cywilizacji po użyciu broni jądrowej”, który został zaprezentowany w tez kilku konferencjach naukowych. Chociaż wyniki tych prac były straszne, ale specjaliści zrobiła już nie interesuje.

     Byłem zadowolony, kiedy po raz pierwszy pokazał moja praca ciekawych i wysocy rangą urzędnicy zostali zaproszeni do Akademii Dyplomatycznej na sympozjum naukowym poświęconym globalnych problemów naszych czasów. W szczególności, byłem pełen ambitnych nadziei wielkiej kariery naukowej po raporcie z wyników mojej pracy w Sztabie Generalnym SA, gdzie poglądy na temat wojny nuklearnej zmieniła nie tylko naukowców, ale także wojskowych. Jednak moje nadzieje się nie spełniły. Późniejszy dziwny ciąg brutalnych morderstw i zaginięć ludzi zajmujących się tym problemem, nie tylko w naszym kraju, a nie tylko w drużynie akademickiej N.Moiseeva, ale również za granicą, zmusiły mnie do opuszczenia działalność naukową i zbadać; dlaczego tak się dzieje i kto jest za to: inteligencji, KGB, a nasz rząd obcego, sprzeciwu tajemne siły? Byłem dręczony przez główne pytanie: co jest niebezpieczne dla nich, ludzie, którzy próbowali powiedzieć prawdy o ludzkości wojny atomowej? Nie odpowiadając mu, że nie mógł zrobić nic innego, i kontynuowała poszukiwanie i analizowanie całej planszy, mimo że był poza jakąkolwiek logiką. Ale przysiągłem, że docieram do prawdy.

     Oczywiście, nigdy nie przyszło mi do głowy, że znajdę odpowiedź na pytania na mnie w starożytnej historii naszej planety. Zbierania materiału i literatury, w końcu stał się uwikłany w walkę z siłami, które w rzeczywistości nigdy nie wierzył. Przepraszam za tych nieścisłości, które są nieuniknione w tej pracy, ponieważ materiały zebrane mam w tej kwestii wielokrotnie zniknął, a ja mam napisać dużo pamięci, ale nie mogę myśleć o niczym. Po prostu rzeczywistość okazała się bogatsza niż wyobraźnia.