20 ноября 2018

Hiszpania to kraj moich marzeń

Około pięć dni temu, nie pamiętam dokładnie, wybraliśmy się w ekscytującą podróż, którą chciałbym wam powiedzieć. Oczywiste jest, że nie jest to moja pierwsza historia opublikowana w Internecie. Wiesz już, jakiego rodzaju pisarz się okaże. Umysłowo pozwolę sobie zrozumieć, że jesteśmy w przeszłości i będziemy pisać, wyobrażając sobie, że wkrótce przyjedzie podróż z moją żoną.

Nadchodzi ulubione lato - czas wakacji szkolnych. Aby podróżować do obcego kraju, należy w razie potrzeby przetłumaczyć dokumenty prawne niektórych ważnych dokumentów. Dzieci w wieku szkolnym odpoczywają od pracy domowej i naprawdę chciałem się zrelaksować. Może to wina mojej obecnej, straszliwej pracy. Od siódmej rano do szóstej wieczorem towarzyszyła mi monotonna praca, w nocy przerwa, żeby znowu spać i pracować.

Zacząłem przygotowywać się do przyszłej podróży, ale nie przestałem wybierać kraju, do którego jechałem. Kosztowało mnie to w obecności mojej żony, aby bezmyślnie informować o planowanych wakacjach, więc natychmiast moja żona zaczęła w różny sposób przyczyniać się do rozwoju tej idei. Moja żona ma na imię Anna i szybko zaczęła szukać innych informacji, które mogą być przydatne w podróży.

Każda podróż turystyczna rozpoczyna się od poszukiwania kraju i oczywiście celu podróży. I do tego, przynajmniej część asortymentu jest ważna dla podjęcia decyzji, dostaliśmy się do Internetu, aby rozwiązać ten problem, w którym ośmiu touroperatorów zarejestrowało się na jednej z witryn internetowych. Po spisaniu kilku biur podróży przyjrzeliśmy się zdjęciom krajów i miast, o których marzyliśmy odwiedzić. Wybraliśmy Hiszpanię. Hiszpańscy nauczyciele pomogli nam szybko nauczyć się podstaw języka obcego, co było dla nas bardzo przydatne w podróżach po Hiszpanii.

Po zakupie tego, co było potrzebne do podróży, poszliśmy do kina. Siedząc w sali kinowej na ekranie jednego z filmów w kasie, szybko się zrelaksowałem. Następnego wieczoru poinformowaliśmy naszych znajomych o planowanej trasie, a ta para powiedziała o ogólnej chęci udania się z nami podczas tej podróży do Hiszpanii. Misha i Katia (pobrali się tydzień temu) również zaczęli przygotowywać się do podróży. Nic dziwnego, że na wycieczce porwaliśmy gry na telefony komórkowe. W końcu bez gier na drodze będzie nudno.

Ku naszemu wielkiemu ubolewaniu, nie udało nam się latać z tym samym samolotem z przyjaciółmi i, odpowiednio, każda para dostanie się do hotelu osobno. Stało się tak z powodu różnicy w zakupie biletów lotniczych w czasie (prawie wszystkie bilety na nasz Airbus zostały już zakupione w tym czasie). Czas mijał, ale nie słyszeliśmy nic o prawdziwym kraju Hiszpanii, do którego zmierzamy. Trzeba było to zrekompensować, a mój ukochany i ja ponownie weszliśmy do globalnej sieci w poszukiwaniu nowych ilości informacji.

Hiszpański kompleks hotelowy, w którym wszyscy planowaliśmy odpocząć, nie był nam znany i nie było żadnych znajomych, którzy podróżowali po tym kraju. W celu uzupełnienia niewielkiego braku informacji, moi przyjaciele i ja odwiedziliśmy przyjaciela, zawierającego szereg opinii turystycznych. Opinie były zarówno zbyt pozytywne, jak i bardzo odrażające. Przerażeni możliwością wejścia do złego hotelu, zadzwoniliśmy do biur podróży, których prawie wszyscy byliśmy natychmiastowo uspokojeni i wyjaśniliśmy, że konkurenci piszą dużo złych esejów, a goście hotelowi, którzy mieli dobry wypoczynek, po prostu nie zamierzali "ukraść" swojego czasu na kompilację historie.

Nasi kumple przygotowali wstępny plan podróży. Pisemny plan obejmował wizytę w maksymalnej liczbie atrakcji i pięknych miejsc. Podróż podzieliliśmy mentalnie na dwie identyczne połówki. Początkowa część - wędrówki, krajobrazy i piękne miejsca, a ostatnio - zwykły odpoczynek w pokojach i nad morzem. Jeśli wielu z was jest zakłopotanych, że zostawiliśmy dużo odpoczynku na zwykły sposób podróżowania, niech pamiętają wiele programów telewizyjnych, które mówiły, że wypoczynek turystyczny to dużo pracy i ta praca jest również warta odpoczynku. Aby uniknąć incydentów pieniężnych, wymyśliliśmy wspólnie, aby utworzyć wspólny "bank", zdecydowano, aby w razie potrzeby uzyskać z niego finansowanie. W 2005 roku przyjaciel poszedł odpocząć z przyjaciółmi i żoną, a ci "towarzysze podróży" wydali wszystkie swoje rezerwy gotówkowe na połowę reszty, a następnie, powiedzmy, spojrzeli w usta swojej przyjaciółki i dziewczyny. My też nie możemy tego dopuścić.

Małżonkowie ojca i matki zdecydowanie zalecają ubezpieczenie czasu spędzonego za granicą. Ubezpieczenie na miesiąc wyszło prawie na darmo (tylko sto trzydzieści rubli). W momencie zdarzenia ubezpieczeniowego możemy zapłacić do 100 tysięcy rubli, ale mam nadzieję, że wypadek się nie wydarzy. Ubezpieczenie na bardziej poważne pieniądze wiąże się ze zbieraniem dokumentów, ale nie znaleźliśmy na to czasu.

Przez dwa tygodnie odpoczynku powierzyliśmy naszą krótkowłosą brytyjską kotkę Vasya matce i ojcu jego żony. Żyją też kotem. Dwa lata temu te zwierzęta stały się przyjaciółmi. Prawdopodobnie wiedzą, czym jest prawdziwa zwierzęca przyjaźń.

Teraz powiem ci trochę o pięknym kraju, dokąd pójdziemy. Oczywiście czytamy artykuły o tym kraju na jakiejś stronie internetowej.

Hiszpania jest krajem uroczystości, a mieszkańcy Hiszpanii to ludzie, którzy żyją na ulicznych imprezach. Nasz kwartet przekonał się, że w Hiszpanii turyści z Federacji Rosyjskiej i Brazylii są wyjątkowo przychylnie nastawieni. Wspomniane dwa kraje, według opowieści samych mieszkańców, to izolowane kraje, które wraz z rdzenną ludnością mogą chodzić godzinami i cieszyć się każdą chwilą wakacji. Wycieczki, które wybraliśmy, były wycieczkami na wyspę Kamenny, niezamieszkałą Wyspę Wiatrów, Wyspę Dzikiej Oliwki i legendarne trasy. Jeśli nam się uda, chcemy odwiedzić wyspę Majorka i Ibizę. Przynoszę pamiątkę administratorowi strony o grach, która poradziła nam odwiedzić kraj.

I na koniec zakończę swoją opowieść o długo oczekiwanej podróży turystycznej. W moim przyszłym artykule na pewno opublikuję sto pięknych zdjęć i opowiem wiele o tym, co się z nami stało podczas wakacji.